12 Ocak 2011 Çarşamba

kitap ayracı

















akrilik boya ile ilk çalışmam yağlı boyaya kıyasla çalışması çok daha kolaymış . yağlı boyayla çalışırken boyayı inceltmek için keten yağı , fırçaları temizlemek için terebentin , bulaşan boyanın giysilerimden çıkmaması vs. uzun zamandır yağlı boya ile herhangi bi çalışma yapmaya çok üşeniyordum . dün kendime akrilik boya aldım ve dünden beri bulduğum herşeyi boyamak için kenara koyuyorum . uzun zamandır yazın almanyaya giden ve beklemediğim şekilde orda beni hatırlayıp üşenmeyip bana fırça seti alıp getiren arkadaşıma aldığı fırçalarla bişi yapmak istiyordum , hem kenarda tozlanıp duran servis altlığı bi işe yaradı hem de güzel bi hediye oldu :)





3 yorum:

  1. kokopelli değişiyor, değiştikçe de güzelleşiyor!:)
    hep boya, çiz istiyorum ben şahsen bizzat kendim:)
    bu kitap ayracına da bayyıldımm! ellerine sağlık.
    izliyor, bekliyoruz.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. eheehe sevindirik oldum teşekkür ederim :D sana da yaparım bi tane beğendin madem :) senle büyük yağlı boya projelerimiz vardı 525 te içerken bilmem hatırladın mı? tekrar akrilikle başla derim ben süper bi icat aklımda çok şey var yapıcak ama ham madde sıkıntısı çekiyorum :) öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. ehehe hatırlamam mı?! bira vodka ne varsa çakıp çakır keyifleşirken bi yandan da ham madde pahalılığından söz ediyorduk. "çıtalarımıza kanvas kumaşı biz gereriz, dokunmayın tuvallerimize leyn!" nidalarıyla... :D
    akriliğe de bi el atmak lazım, haklısın. zira onunla boyanılan her şey pek bi güzel gözüküyor burdan:) öperim...

    YanıtlaSil