23 Haziran 2011 Perşembe

terzi prova mankeni yapımı

Posted by Picasa
Aylardır kendime prova mankeni alıcam diye internette araştırıp duruyordum , sonra bi sitede nasıl yapılabiliceğini buldum . Yaparken evde kimse olmadığı için yapım aşamasını görüntüleyemedim ama yapımı düşündüğümden çok daha kolaymış . Önce üzerinize eski bir tişört giyip , kendinizi mumya gibi koli bandıyla kaplıyorsunuz ,daha sonra tişörtü önden makasla kesip çıkartıyorsunuz . Böylece tam bedeninizin ölçülerinde bir kalıp hazırlanmış oluyor . Son olarak mankenin dik durmasını sağlamak için içini poliüretan köpükle ( bildiğiniz çekomastik ) dolduruyoruz . Köpük tamamen kuruduğunda manken kullanıma hazır , köpük yapısı toplu iğneleri mankenin üzerine batırmak için de baya uygun . Ben bir de altına nota sehpamı geçirdim böylece istedim çalışma yüksekliğini de ayarlayabiliyorum :)



1 yorum: